


Rapid Lenkkari Naisten


Hiker Kuru DX Ulkoilukenkä Naisten


Hiker Kuru Low DrymaxX Ulkoilukenkä Naisten



Fara Mid 2 Naisten DrymaxX Ulkoilukengät


Fara Low 2 Naisten DrymaxX Ulkoilukengät


Pallas Low 2 DrymaxX Hybrid Lenkkari Naisten


Fara Mid DrymaxX Freelock Ulkoilukenkä



Gale Naisten Lenkkari


Kajava DrymaxX Ulkoilukenkä Naisten


Rorvik Naisten Mid DrymaxX Vaelluskenkä


Sottung Lenkkari Naisten


Vedenpitävä Low DX Ulkoilukenkä Naisten



Samos Naisten Lenkkari


Hiker Askel Mid Ulkoilukenkä Naisten



Hiker Askel Low Ulkoilukenkä Naisten



Fara Low FL DrymaxX Freelock Ulkoilukenkä



Optima 2 DrymaxX Vaelluskenkä



Gems 2 Naisten DrymaxX Lenkkari


Retki Low Naisten DrymaxX Ulkoilukenkä

Osta kategorioista
Usein kysytyt kysymykset
Mitä maksutapoja voin käyttää Haltin verkkokaupassa ja onko maksaminen turvallista?
Haltin verkkokaupassa voit maksaa useilla eri maksutavoilla, ja maksaminen on täysin turvallista. Haltin verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Bank AB (publ), joka on Finanssivalvonnan hyväksymä maksulaitos. Kaikki maksut tapahtuvat SSL-suojatussa yhteydessä, joten ulkopuoliset eivät voi nähdä tietojasi. Käytettävissä olevat maksutavat ovat:
Verkkopankkimaksu: Voit maksaa suoraan minkä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla.
Korttimaksut ja MobilePay: Hyväksymme Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard -kortit sekä MobilePay-maksut. Korttitietosi käsitellään turvallisesti Svea Paymentsin ja Payment Highwayn palveluiden kautta.
Lasku ja erämaksu: Svea Bank tarjoaa mahdollisuuden maksaa laskulla, jossa maksuaikaa on vähintään 14 päivää. Voit myös jakaa maksun pienempiin kuukausieriin hyväksyttyäsi ostoluoton ehdot.
Yrityslasku: Yritysasiakkaat voivat maksaa laskulla, jossa maksuaikaa on vähintään 14 päivää.
Lahjakortti: Voit maksaa lahjakortilla syöttämällä lahjakorttikoodin ostoskorissa.
Mikä on tilauksen toimitusaika?
Normaali toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Sesonki- ja kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi.
Voinko varata ja noutaa tuotteen myymälästä?
Voit! Voit varata haluamasi tuotteen myymälästä Click & Collect -palvelumme avulla. Klikkaa tuotteella olevaa "Myymäläsaatavuus"-painiketta nähdäksesi, missä myymälässä kyseistä tuotetta on saatavilla.
Miten palautan tilaukseni?
Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan siistiin pakkaukseen. Liitä palautukseen paketin mukana tullut palautuslomake täytettynä. Huomioithan, että verkkokauppatilausta ei voi vaihtaa tai palauttaa Halti-myymälässä.
PALAUTTAMINEN POSTILLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Postin palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 644821.
Vaihtoehto 2: Luo paketille Helposti-koodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti tai OmaPosti-sovelluksessa. Kirjoita Helposti-koodi pakettiin ja vie paketti Postin pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen.
PALAUTTAMINEN MATKAHUOLLOLLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Matkahuollon palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 9547722.
Vaihtoehto 2: Rekisteröitymällä Matkahuollon asiakkaaksi voit hakea palautustunnuksella 9547722 aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.
PALAUTTAMINEN POSTNORDILLA
PostNord -toimituksista löydät paketin sisältä palautustarran, jolla voit palauttaa paketin PostNordin pakettiautomaatilla tai palvelupisteellä.
Kiinnitä palautustarra paketin päälle ja vie paketti PostNordin automaattiin tai palvelupisteeseen.
Lue lisää PostNordin palautuksista täältä.
Ota aina talteen paketin seurantatunnus ja/tai kuitti tositteeksi palauttamisesta.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksesi peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisilmoituksen jälkeen.
Tuotteista maksamasi hinta palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota olet alun perin käyttänyt. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyvitetty, saat tiedon asiasta sähköpostiisi.