


Tornio DrymaxX Talvikenkä


Duffus DX Nastakenkä Naisten



Fjalla DrymaxX Talvikenkä Naisten


Dundee Mid DrymaxX Talvikenkä Naisten


Kiruna Naisten DrymaxX Talvikenkä


Kenai Naisten Mid DrymaxX Nastakenkä



Najak Zip DrymaxX Talvikenkä Naisten



Nanook Mid 2 DrymaxX Nastakenkä Naisten



Lynx Mid 2 DrymaxX Nastakenkä Miesten


Vedenpitävä Nastakenkä Naisille



Yukon Low DrymaxX Freelock Nastakenkä



Jura Naisten Mid Pitopohjakenkä


Yukon Mid DrymaxX Freelock Nastakenkä



Nanook Naisten Mid DrymaxX Nastakenkä


Lynx Naisten Mid DrymaxX nastakenkä



Kajava DrymaxX Ulkoilukenkä Naisten


Fara Low 2 Naisten DrymaxX Ulkoilukengät


Fara Mid 2 Naisten DrymaxX Ulkoilukengät


Hiker Kuru DX Ulkoilukenkä Naisten


Hiker Kuru Low DrymaxX Ulkoilukenkä Naisten

Osta kategorioista
Naisten kengät kaikkeen ulkona liikkumiseen Haltin verkkokaupasta. Naisten ulkoilu- ja vaelluskengät, nastakengät, talvikengät, pitopohjakengät, vapaa-ajan lenkkarit sekä sandaalit retkeilyyn, ulkoiluun, vaelluksille ja vapaa-aikaan. Valitse ulkoilukenkä käyttötarkoituksen mukaan.
Sateella ja märissä olosuhteissa tarvitset vedenpitäviä kenkiä, ja talvella tarvitset nasta- tai kitkakenkiä suojaamaan liukkaudelta. Jos lähdet pidemmälle vaellukselle vaihtelevaan maastoon mieti, tarvitsetko puolivartisia kenkiä, jotka tukevat nilkkaa enemmän kuin matalavartiset kengät.
Matalavartiset ulkoilukengät ovat taas kevyemmät ja ketterämmät kuin puolivartiset klassiset vaelluskengät. Tutusta syys- ja talvikenkä valikoimaan.
Usein kysytyt kysymykset
Mitä maksutapoja voin käyttää Haltin verkkokaupassa ja onko maksaminen turvallista?
Haltin verkkokaupassa voit maksaa useilla eri maksutavoilla, ja maksaminen on täysin turvallista. Haltin verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Bank AB (publ), joka on Finanssivalvonnan hyväksymä maksulaitos. Kaikki maksut tapahtuvat SSL-suojatussa yhteydessä, joten ulkopuoliset eivät voi nähdä tietojasi. Käytettävissä olevat maksutavat ovat:
Verkkopankkimaksu: Voit maksaa suoraan minkä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla.
Korttimaksut ja MobilePay: Hyväksymme Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard -kortit sekä MobilePay-maksut. Korttitietosi käsitellään turvallisesti Svea Paymentsin ja Payment Highwayn palveluiden kautta.
Lasku ja erämaksu: Svea Bank tarjoaa mahdollisuuden maksaa laskulla, jossa maksuaikaa on vähintään 14 päivää. Voit myös jakaa maksun pienempiin kuukausieriin hyväksyttyäsi ostoluoton ehdot.
Yrityslasku: Yritysasiakkaat voivat maksaa laskulla, jossa maksuaikaa on vähintään 14 päivää.
Lahjakortti: Voit maksaa lahjakortilla syöttämällä lahjakorttikoodin ostoskorissa.
Mikä on tilauksen toimitusaika?
Normaali toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Sesonki- ja kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi.
Voinko varata ja noutaa tuotteen myymälästä?
Voit! Voit varata haluamasi tuotteen myymälästä Click & Collect -palvelumme avulla. Klikkaa tuotteella olevaa "Myymäläsaatavuus"-painiketta nähdäksesi, missä myymälässä kyseistä tuotetta on saatavilla.
Miten palautan tilaukseni?
Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan siistiin pakkaukseen. Liitä palautukseen paketin mukana tullut palautuslomake täytettynä. Huomioithan, että verkkokauppatilausta ei voi vaihtaa tai palauttaa Halti-myymälässä.
PALAUTTAMINEN POSTILLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Postin palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 644821.
Vaihtoehto 2: Luo paketille Helposti-koodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti tai OmaPosti-sovelluksessa. Kirjoita Helposti-koodi pakettiin ja vie paketti Postin pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen.
PALAUTTAMINEN MATKAHUOLLOLLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Matkahuollon palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 9547722.
Vaihtoehto 2: Rekisteröitymällä Matkahuollon asiakkaaksi voit hakea palautustunnuksella 9547722 aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.
PALAUTTAMINEN POSTNORDILLA
PostNord -toimituksista löydät paketin sisältä palautustarran, jolla voit palauttaa paketin PostNordin pakettiautomaatilla tai palvelupisteellä.
Kiinnitä palautustarra paketin päälle ja vie paketti PostNordin automaattiin tai palvelupisteeseen.
Lue lisää PostNordin palautuksista täältä.
Ota aina talteen paketin seurantatunnus ja/tai kuitti tositteeksi palauttamisesta.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksesi peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisilmoituksen jälkeen.
Tuotteista maksamasi hinta palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota olet alun perin käyttänyt. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyvitetty, saat tiedon asiasta sähköpostiisi.